آموزش شبکهCompTIA +Networkمحصولات آموزشی

دانلود رایگان تمرینات نتورک پلاس

 دانلود رایگان ۱۰۱ تمرینات نتورک پلاس

امروزه، شبکه های  کامپیوتری با زیر ساختهای پر سرعت و با قابلیت تحمل پذیری خطا،  انواع ترافیک مانند، صدا وتصویر را بدون در نظرگرفتن فواصل جغرافیایی تبادل  می کنند.امروزه اشیاء نیز به عنوان بخشی از شبکه های کامپیوتری بهم متصل اند و  مفهوم اینترنت اشیاء شکل گرفته است. با این حال شبکه ها با مسائلی نظیر، هزینه بالای ارتباط، مدیریت منابع و امنیت اطلاعات  روبرو هستند.

مسیرهای بسیاری برای تبدیل شدن به یک مهندس شبکه وجود دارد،  بطوریکه در زمان انجام تحقیقات برای انتخاب مسیر شغلی خود برای ورود به حوزه شبکه، احتمالاً از بین مدارک موجود در حوزه IT، نام مدرک نتورک پلاس (+CompTIA Network) آشنا باشد.

برای ورود در هر رشته و تخصص ابتدا می بایست با مفاهیم پایه و اصولی  آن آشنا شوید. رشته نتورک نیز از این قانون مستثنی نیست و فعالیت در آن مستلزم بهره مندی از دانشی مقدماتی مربوط به آن است. اگر به تازگی با دوره نتورک پلاس (مفاهیم شبکه، MAC Address ، شبکه های بی سیم و …) و مدرک آن آشنا شده اید، می دانید که قرار نیست تا در پایان این دوره به جایگاه شغلی بالایی دست پیدا کنید.

آموزش نتورک پلاس مقدمه ای برای کسب مدارک ارزشمندی خواهد بود که در ادامه مسیر به مجموعه مهارت های IT شما اعتبار می بخشند، بطوریکه می توان به برخی از مزایای  بسیار ملموس اخذ این مدرک مانند افزایش حقوق، کسب توانایی و شایستگی لازم  برای ارتقاء علمی و شغلی اشاره نمود.

نتورک پلاس گواهی نامه ایست که مهارت فرد را به عنوان یک  تکنسین در امور شبکه همچون آشنایی با نرم‌افزار و سخت‌افزار شبکه، نصب و راه اندازی شبکه و نگه داری، شناسایی و عیب‌زدایی شبکه مورد سنجش قرار می‌دهد. این آزمون نخست در ۱۹۹۹ ارائه شد و سپس در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۵، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ ویرایش‌های به روز آن نیز ارائه شد.

از جمله مباحث مورد سنجش در این آزمون می‌توان به سخت‌افزار و نرم‌افزار شبکه، ارتباطات، مدل اُ اِس آی، شبکه محلی و شبکه گسترده اشاره کرد. کامپتیا به متقاضیان پیشنهاد می‌کند که نخست دوره اِی پلاس (A+) را همراه با ۹ ماه تجربه کار در زمینه شبکه گذرانده و سپس اقدام به شرکت در این آزمون نمایند. البته این امر الزامی نمی‌باشد.

دوره نتورک پلاس در واقع یک دوره مقدماتی است برای مهندسی مایکروسافت و مهندسی سیسکو. درواقع، نتورک پلاس را می‌توان به عنوان مقدماتی‌ترین دوره شبکه معرفی کرد.این دوره برای همه دانشجویان و کارشناسان رشته های کامپیوتر، فن اوری اطلاعات و برق، الکترونیک توصیه می شود.

تمرینات عملی نتورک پلاس
101 تمرین عملی نتورک پلاس رایگان

 پیاد ه سازی  عملی سناریو های شبکه با  دانلود رایگان ۱۰۱ تمرینات نتورک پلاس 

اگر در این کلاس شرکت کرده اید، با این کتاب می توانید به مطالب ارایه شده بطور عملی مسلط شوید.قسمتی از فیلم آموزشی نتورک پلاس را  اینجا ببینید.

دوره +CompTIA Network  شامل تمامی مفاهیم پایه و اصولی برای ورود به دنیای شبکه و بازار کار مرتبط است.با دانلود رایگان تمرینات نتورک پلاس به طور عملی، مفاهیم نتورک  را تمرین کنید.

کتاب تمرینات عملی نتورک پلاس
کتاب تمرینات عملی نتورک پلاس

راه اندازی نتورک ، شبکه های کوچک سیمی و بی سیم ، معرفی مدلهای  مرجع شامل OSI و TCPIP ، مفاهیم Gateway و Subnet mask ،آدرس MAC ، تنظیمات ادرس IP ، راه اندازی Telnet و SSH ،  نصب و راه اندازی روتر و سوییچ ، دستورات  و ابزارهای TCPIP  مانند ، Ipconfig , ping , traceroute , netstat  ، بخشی از محتویات آن است.

یکی از ابزارهای اصلی برای انجام تمرینات این کتاب Cisco packet tracer است که می توانیدبه طور رایگان دانلود کنید.این نرم افزار شامل محیط گرافیکی با کاربری راحت می باشد که تجیهزاتی نظیر روتر، سوییچ، اکسس پوینت و انواع کابل شبکه را در اختیار کاربر قرار می دهد.این کتاب شامل  تمرینات  عملی برای یادگیری کاربردی دوره  شبکه  می باشد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید Labs – CompTIA Network+ Exam (N10-007)

برای درک مفاهیم عمیق و کاربردی شبکه های کامپیوتری هم اکنون می توانید کتاب آموزش عملی شبکه های کامپیوتری را تهیه کنید.برای خرید با ۰۹۳۶۵۸۰۳۰۰۱ تماس بگیرید.

کامل ترین مرجع آموزش شبکه های کامپیوتری
کامل ترین و جامع ترین مرجع آموزش شبکه های کامپیوتری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا