محصولات آموزشیCompTIA +Networkآموزش جامع شبکهآموزش جامع نتورک پلاسآموزش جامع ویندوز سرورآموزش عملی شبکهجزوات آموزشی شبکهدانلود جزوه و نمونه سوالسخت افزار PC و لپ تاپسوالات استخدامی کارشناس شبکهسوالات تستی شبکهفیلم آموزشی شبکهکارشناس شبکهکامل ترین نمونه سوالات استخدامیکتاب آموزش شبکه های کامیپوتریکتاب نتورک پلاسنمونه سوالات استخدامینمونه سوالات فنی حرفه اینمونه سوالات کارشناس فناوری اطلاعاتنمونه سوالات کارشناس کامپیوترنمونه سوالات نتورک پلاس

دانلود نمونه سوالات نتورک پلاس سال ۱۴۰۱

ضرورت مطالعه نمونه سوالات نتورک پلاس جهت موفقیت در آزمون های استخدامی.

یکی از راههای موفقیت برای قبولی در آزمون های استخدامی، آزمونهای فنی و حرفه ای، آزمون های دانشگاهی، آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و مصاحبه های شغلی، آشنایی با سوالات و تست های مرتبط با رشته دانشگاهی و شغلی کارشناس شبکه است.

در  رشته های فناوری اطلاعات، نرم افزار و سخت افزار ، یکی از مباحث مهم در آزمونهای استخدامی شبکه های کامپیوتری است.با توجه به اینکه  مهارت و تسلط عملی برای ارائه خدمات تحت شبکه  مد نظر می باشد اغلب سوالات بر اساس استاندارد بین المللی نتورک پلاس (+CompTIA Network)  مطرح می شوند.

کامل ترین مرجع آموزش شبکه های کامپیوتری
کامل ترین و جامع ترین مرجع آموزش شبکه های کامپیوتری

گواهینامه +CompTIA Network یک آزمون گواهینامه فناوری اطلاعات است که تأیید می کند دانش و مهارت های لازم برای مدیریت، نگهداری، عیب یابی، نصب، و پیکربندی شبکه های سیمی و بی سیم را دارید. همچنین درک سطح حرفه ای از فناوری های جدیدتر شبکه مانند خدمات ابری و مجازی سازی را تأیید می کند.

عناوین مهارت های دوره  +CompTIA Network 

۱-طراحی، مدیریت و عیب یابی زیرساخت شبکه، از جمله کابل کشی، فرستنده گیرنده و پیکربندی دستگاه.
۲-نصب، راه اندازی و پیکربندی شبکه های سیمی و بی سیم.
۳-استفاده از روترها، سوئیچ ها، بخش بندی و زیرشبکه ها برای حفظ ترافیک شبکه.
۴-پروتکل ها و پورت های شبکه و انواع پروتکل ها.
۵-تسلط بر مدل و لایه های اتصال سیستم های باز (OSI).
6-تمایز و دانش دستگاه های مختلف شبکه
۷-عیب یابی اتصال و عملکرد در هنگام ترافیک بالا.
۸-تست شبکه، از جمله مفاهیم امنیتی.
۹-ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری.

تمامی سوالات شبکه های کامپیوتری در سال ۱۴۰۲ به روز شده اند

تعداد ۳۰۰ سوال تستی شبکه های کامپیوتری  فارسی با پاسخ

دانلود نمونه سوالات نتورک پلاس
دانلود نمونه سوالات نتورک پلاس برای موفقیت در آزمون های استخدامی کارشناس کامپیوتر

دانلود نمونه سوالات نتورک پلاس سال ۱۴۰۱دوره نتورک پلاس (+CompTIA Network) یک دوره ای تخصصی   و کاربردی در حوزه شبکه  است و  شامل مفاهیم  مهم و پایه ای برای  ورود به بازار کار شبکه می باش

این دوره  پیش نیاز  سایر دوره های شبکه نظیر مایکروسافت و سیسکو است.دیدن این ویدیو کمک می کند تا دلیل یادگیری مهارتهای شبکه را بهتر دریابید.

برای  درک بهتر  مفاهیم و موضاعات مرتبط با شبکه ، بخش زیادی از جلسات کلاس به صورت عملی  و مبتنی بر  ابزار  شبیه سازی  مانند Cisco Packet Tracer برگزار می گردد. برای ثبت نام و بررسی تقویم آموزشی  اینجا کلیک کنید.

گواهی نتورک پلاس
گواهی نتورک پلاس را با نمونه سوالات نتورک پلاس به سادگی دریافت کنید.

مدرک نتورک پلاس (+Network)  ماهیت  vendor-neutral  دارد  که به عمومی بودن این مدرک در حوزه شبکه و وابسته نبودن آن به یک تولید کننده خاص اشاره دارد.  این ویژگی موجب شده است تا شروع بسیار مناسبی برای آموزش دوره های شبکه به شمار رود.

دوره آموزشی نتورک پلاس به عنوان دروازه ورود به دنیای شبکه، مناسب افرادی است که علاقه‌مند به مباحث شبکه هستند و تصمیم گرفته‌اند تا آن را به عنوان شغل آینده‌شان انتخاب کنند اما هنوز اطلاع چندانی از مفاهیم شبکه ندارند.

افرادی که اصول اولیه و مفاهیم پایه ای شبکه مثل انواع پروتکل‌ها، توپولوژی‌ها، سوییچ‌ها و … را در دوره نتورک پلاس با موفقیت فرا می‌گیرند، می‌توانند نسبت به اخد گواهینامه بین المللی +CompTIA Network ، اقدام نمایند.

نتورک پلاس گواهی نامه ایست که مهارت فرد را به عنوان یک تکنسین در امور شبکه همچون آشنایی با نرم‌افزار و سخت‌افزار شبکه، نصب و راه اندازی شبکه و نگه داری، شناسایی و عیب‌زدایی شبکه مورد سنجش قرار می‌دهد.

برای دانلود بخشی از سوالات تستی و فارسی نتورک پلاس به همراه پاسخ   اینجا دانلود نمونه سوالات نتورک پلاس سال ۱۴۰۱  کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا