محصولات آموزشیآموزش شبکهجزوات آموزشی شبکهسوالات تستی شبکهفیلم آموزشی شبکهنمونه سوالات استخدامی

دانلود رایگان PDF آموزش ویندوز ۱۰

مرجع کامل و فارسی آشنایی با ویندوز ۱۰ –

آموزش رایگان ویندوز ۱۰ –

دانلود PDF آموزش تصویری ویندوز ۱۰-

دانلود رایگان PDF آموزش ویندوز ۱۰

با دانلود رایگان PDF آموزش ویندوز ۱۰ می توانید به این سیستم عامل مسلط شوید. ویندوز ۱۰ (Windows 10) مجموعه‌ای از سیستم‌عامل‌ها است که توسط مایکروسافت توسعه یافته و به‌عنوان بخشی از خانواده سیستم عامل‌های ویندوز ان‌تی منتشر شد. این نسخه جانشین ویندوز ۸٫۱ است که تقریباً دو سال پس از آن عرضه و در ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۵ برای مرحله تولیدی عرضه شد و در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵ به‌طور گسترده برای عموم مردم در دسترس قرار گرفت.ویندوز ۱۰ از طریق شبکه توسعه‌دهنده مایکروسافت و مایکروسافت تک‌نت و به عنوان یک نسخه رایگان برای نسخه‌های خرده فروشی کاربران ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ از طریق فروشگاه مایکروسافت برای بارگیری در دسترس قرار گرفت.

ویندوز ۱۰ علاوه بر بیلدهای آزمایشی اضافی ویندوز ۱۰، که در دسترس کارمندان داخلی است، به‌طور مداوم بیلدهای جدید دریافت می‌کند و بدون هیچ هزینه اضافی برای کاربران در دسترس است. دستگاه‌های موجود در محیط‌های سازمانی می‌توانند این به روزرسانی‌ها را با سرعت کمتری دریافت کنند یا از نقاط عطف پشتیبانی طولانی مدت که فقط به روزرسانی‌های مهم مانند وصله‌های امنیتی را در طول عمر ده ساله پشتیبانی طولانی مدت دریافت می‌کنند، استفاده کنند.

دانلود رایگان PDF آموزش ویندوز ۱۰
دانلود رایگان PDF آموزش ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ پس از انتشار اصلی بیشتر مورد بررسی‌های مثبت قرار گرفت. منتقدان تصمیم مایکروسافت برای ارائه یک رابط دسک‌تاپ‌گرا مطابق با نسخه‌های قبلی ویندوز—که در تقابل با رویکرد تبلت‌گرا ویندوز ۸ بود—را ستودند. اما حالت رابط کاربری لمسی‌گرا ویندوز ۱۰ به دلیل دارا بودن رگرسیون به دلیل وجود بازگشت به واسط لمسی‌گرا از مدل قبلی مورد مورد انتقاد قرار گرفت.

منتقدان همچنین از پیشرفت‌های نرم‌افزار همراه ویندوز ۱۰ نسبت به ویندوز ۸٫۱، ادغام اکس‌باکس لایو و همچنین قابلیت‌های دستیار شخصی کورتانا و جایگزینی اینترنت اکسپلورر با مایکروسافت اج را قدردانی کردند. با این حال، رسانه‌ها نسبت به تغییر رفتارهای سیستم عامل، از جمله نصب اجباری به‌روزرسانی، نگرانی دربارهٔ حفظ حریم خصوصی در مورد جمع‌آوری داده‌های انجام شده توسط سیستم عامل برای مایکروسافت و شرکای آن و تاکتیک‌های آگهی‌افزار‌وار مورد استفاده برای ارتقا سیستم عامل در هنگام انتشار انتقاد کرده‌اند.

در ابتدا هدف مایکروسافت نصب ویندوز ۱۰ در بیش از یک میلیارد دستگاه ظرف سه سال از زمان انتشارش بود؛ اما در نهایت تقریباً پنج سال بعد در ۱۶ مارس ۲۰۲۰ به این هدف رسید.از ژانویه ۲۰۱۸، ویندوز ۱۰ از ویندوز ۷ به عنوان محبوب‌ترین نسخهٔ ویندوز در سراسر جهان پیشی گرفت؛ همچنین تا ماه مه ۲۰۲۰، ویندوز ۱۰ از ویندوز ۷ به عنوان محبوب‌ترین نسخه ویندوز در کشور چین پیشی گرفت.از فوریه ۲۰۲۱ تخمین زده می‌شود که ۷۸٪ از رایانه‌های شخصی ویندوز، ۵۹٪ از همه رایانه‌های شخصی (بقیه نسخه‌های قدیمی ویندوز و سایر سیستم عامل‌ها مانند مک‌اواس و لینوکس) و ۲۵٪ از همه دستگاه‌ها (از جمله تلفن همراه، تبلت و کنسول) از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند.

ویرایش های windows 10
ویرایش های windows 10

از لینک زیر می‌توانید  دانلود رایگان PDF آموزش ویندوز ۱۰ رایگان و به زبان فارسی  را بصورت PDF دانلود نمایید. آموزش جامع دوره های  نتورک پلاس، امنیت ، ویندوز سرور و CCNA را  به همراه نمونه سوالات نتورک پلاس و امنیت و سیسکو، توسط اساتید آموزشگاه پگاه نو برای ارایه آماده شده اند.

برای دانلود  آموزش رایگان ویندوز ۱۰ کلیک کنید.

حداقل نیازمندی های ویندوز ۱۰ 

  • Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster processor
  • RAM: ۱ gigabyte (GB) for 32-bit or 2 GB for 64-bit
  • Hard disk space: ۱۶ GB for 32-bit OS or 20 GB for 64-bit OS
  • Graphics card: DirectX 9 or later with WDDM 1.0 driver
  • Display: ۸۰۰ x 600

پیشنهاد این است که هاردهای SSD برای  نصب ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱  استفاده شود.این نوع از هاردها  کارایی بسیار بالاتری نسبت به  هاردهای  قدیمی دارند.

دانلود نمونه سوالات امنیت شبکه سال ۱۴۰۱
دانلود نمونه سوالات امنیت شبکه سال ۱۴۰۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا