CompTIA +Securityآموزش شبکهامنیت و هک

آسون هک نشو قسمت اول

رفیق ، آسون هک نشو  

اگه از افرادی هستید که به دنیای هک و امنیت علاقه دارند ولی نمی دونند که باید از کجا شروع کنند، بهتون پیشنهاد می کنیم که حتما این دوره رایگان  رو مشاهده کنید.در ضمن برای آموزش شبکه از مبتدی تا پیشرفته میتونید از دوره های آنلاین، جزوات آموزشی و فیلم های آموزشی ما استفاده کنید.

بخشی از فیلم آموزشی دوره نتورک پلاس رو اینجا ببینید.

همون طور که  قبلا اعلام کردم ، مجوعه آموزشی آسون_هک_نشو  بطور رایگان در حال اماده شدنِ . قسمت اول به عنوان مقدمه آماده شده و این مجموعه فیلم های آموزشی بطور رایگان انتشار داده  خواهند شد و علاوه بر وب سایت از طریق پیج اینستاگرام (IT__Technical)هم قابل دانلود می باشد.

متاسفانه هکر ها و افرادی که بیش از حد کنجکاو هستند سعی دارند با روش های مختلف و از طریق ابزار متفاوت به گوشی، لپ تاپ و سرورها نفوذ کنند و با اهدافی نظیر حذف، تخریب، تغییر و سوء استفاده از اطلاعات برای کاربران دردسر بسازند. در این راستا سعی کردم با زبان ساده و به روش های ساده موضوعاتی رو مطرح کنم  تا نفوذ  و فرایند هک برای هکرها سخت تر بشه.

انواع هکرهایی که وجود دارند همه دنبال تخریب و تغییر اطلاعات ما نیستند برخی از آنها مانند هکرهای کلاه سفید اخلاق مدار  هستند و به عنوان  کارشناسان امنیت سایبری  شناخته می شوند.

آسون هک نشو قسمت اول

هک
آسون   هک   نشو

اما هکرهای کلاه سیاه، هکرهایی هستند که  هدفشان  خرابکاری است.این هکرها از نقاط  ضعف کامپیوترها، در منازل، سیستم های سازمانی و بانکی برای نفوذ به شبکه و دسترسی به اطلاعات شخصی یا اطلاعات مربوط به کسب و کار، قربانیان خود جهت دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند.

باید به خاطر داشته باشید که  امنیت موضوع نسبی است و قطعی نیست.بنابراین هدف ما اینکه روش هایی رو مطرح کنیم تا هکر ها به سختی فرایند نفوذ رو انجام بدهند و به سادگی اطلاعات حیاتی ما در دچار آسیب و تغییر نکنند.سعی شده تا به زبان ساده مفاهیم مطرح شوند تا همه بتونند از این فیلم های آموزشی رایگان  استفاده کنند و به سادگی هک نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا